Bylinky na zväčšenie pŕs, jedlo a vitamíny na poprsie

Veľa žien sa pýta, čo na rast pŕs a prsníkov jesť, prípadne čo pomôže na rast pŕs z hľadiska jedla, byliniek, vitamínov alebo iných látok. Pravdou je, že vplyv na rast pŕs má aj to, čo človek je, ale nejde len o jednoduchý vzorec, že ak budete jesť napríklad sóju, piť napríklad mlieko alebo užívať nejaké konkrétne rastliny, že sa automaticky dostaví hneď rast prsníkov. To, čo pomáha na rast pŕs, je totiž najmä zvýšenie hladiny určitých hormónov a väčší prísun zdravých tukov do organizmu, takže jednoduchý návod neexistuje, ide o komplexný postup.

Potraviny a jedlá na rast pŕs

Potraviny a jedlá na rast poprsia a na podporu rastu pŕs by mali obsahovať najmä vyšší obsah hormónu estrogén. Napríklad mliečne výrobky môžu obsahovať všeobecne vyššie hladiny viacerých hormónov a tak môžu stimulovať rast prsníkov v prípade, že žena mala znížené množstvo týchto hormónov v tele. Taktiež obsahujú dostatok kalórií a tuku, čo môže tiež ovplyvniť zväčšenie hmotnosti a objemu prsníkov, ale len vtedy, ak už žena nie je napríklad obéznejšia.

Sója ako taká obsahuje tiež prírodnú náhradu estrogénov, konkrétne tzv. fytoestrogény, čo sú rastlinné náhrady. Aj preto veľmi dobre účinkuje napríklad nápoj obsahujúci sójové mlieko, čo tiež ovplyvňuje rast prsníkov. Potraviny pre rast pŕs by mali tiež obsahovať zdravé tuky, čiže nenasýtené tuky. Ide napríklad o olivy, avokádo, ľanové semená, sezamové semená, prípadne oleje z týchto surovín, čiže napríklad olivový olej, avokádový olej alebo ľanový olej.

 

Čo je dobré ešte jesť na rast pŕs?

  • Určite treba dostatok ovocia a zeleniny a to aj preto, že vitamíny a minerály nachádzajúce sa v ovocí regulujú hladinu hormónu testosterón
  • Navyše vysoký obsah antioxidantov spôsobuje, že bunky sú viac chránené pred poškodením a posilňuje sa celkovo aj imunitný systém
  • Napríklad červená kapusta, brokolica alebo karfiol majú aj veľmi dobrý účinok v rámci prevencii proti tvorbe karcinogénnych buniek

 

Dôležité je tiež vedieť, že nielen estrogén, ale aj testosterón ma vplyv na rast prsníkov. Jeho zvýšená hladina tento rast brzdí a aj preto sa odporúča jesť viac ovocia. Na druhú stranu, viac estrogénu vyváži hladinu testosterónu. Dôležité je tak vedieť nielen to, aké jedlo na rast pŕs pomáha, ale aké aj zabraňuje spomaľovaniu rastu. V tomto prípade sú napríklad dobré hnedá ryža, ovos a papája. Pre tvorbu hormónov a rast pŕs je dôležitý v istom množstve aj jód, prípadne tofu, z ktorého sú tiež viaceré chutné recepty.

 

Ovocie na rast pŕs Zelenina na rast pŕs
Jablká Uhorky
Čerešne Zemiaky
Granátové jablká Mrkva
Papája Tekvica
Citrusové plody s vitamínom C Rajčiny

 

Vitamíny na rast pŕs a prsníkov

Na podporu rastu pŕs môže žena skúsiť aj zvýšený príjem niektorých vitamínov. Na druhú stranu, treba rovno povedať, že nejde o žiaden zázračný recept na rast, pretože naozaj by bolo potrebné zjesť tony zeleniny a ovocia, ktoré by mali obsahovať potrebné množstvo vitamínu. Zároveň však platí, že hladina vitamínov v tele priaznivo ovplyvňuje organizmus a sú vitamíny, ktoré pre rast pŕs vedia spraviť oveľa viac ako iné látky. Nielen však pre rast, ale aj kvalitu prsníkov.

Napríklad vitamín A pomáha vyživovaniu pleti, vitamín C je zodpovedný za produkciu kolagénu, ktorý pomáha udržiavať pružnú a dostatočne pevnú pokožku, pričom vitamín E pomáha obnovovať staré vrstvy pokožky novými. Samozrejme, neexistuje žiaden presný vitamín na rast pŕs do objemu, ale ide skôr o podporné faktory. Tieto vitamíny môžete prijímať vo zvýšenom množstve prirodzenou cestou cez ovocie alebo zeleninu, prípadne cez rôzne vitamínové doplnky.

 

Bylinky na rast prsníkov a poprsia

Zväčšenie prsníkov bylinkami je možné len vtedy, ak prijímate bylinky podporujúce rast pŕs pomocou fytoestrogénov. Ide o prírodnú náhradu ženského hormónu estrogén, ktorého produkcia vo zvýšenej miere končí zhruba okolo 25. roku života ženy. Veľmi často používaná rastlina je Fenikel, na rast pŕs totiž vplýva najmä preto, že je veľmi dobrou zásobárňou prírodných látok podobných estrogénu. Taktiež ak ho budete používať ako korenie do jedla, nič nepokazíte.

Rastlina ako taká patrí medzi bylinky na rast pŕs obsahujúce anetol, dianethlo a photoanethol, ktoré zvyšujú hladinu estrogénu v tele. Taktiež má Fenikel priaznivé účinky pri dojčení, pretože podporuje tvorbu mlieka. Stimulantommaterského mlieka je aj bylina Lucerna siata. Aníz patrí tiež medzi rastliny obsahujúce anetol zvyšujúci hladinu estrogénu. Platí, že aj tu podobne ako pri vitamínoch je možné zvoliť dva spôsoby: buď prirodzený vo forme užívania samotných bylín v prírodnej forme, prípadne substitučný formou špeciálnych prípravkov.

 

Výživové doplnky

Ak hľadáte niečo na rast pŕs, čo bude koncentrovaného charakteru, aby ste nemuseli jesť tony feniklu alebo ovocia, tak presne na tento spôsob pomoci sa sústreďuje špeciálny výživový doplnok. Na rast pŕs existuje samozrejme viacero výživových doplnkov, pričom buď ide o produkty obsahujúce zvýšené množstvo vitamínov určitého typu, najmä skupín A, C a E, alebo ide o produkty s koncentrovaným množstvom fytoestrogénov, čo je najčastejší prípad.

  • Veľmi často sa používajú prírodné produkty s obsahom napríklad Snovky gréckej, SawPalmetto, Damiany, DongQuai alebo iných
  • Základom sú prírodné fytoestrogény, čo sú rastlinné fytohormóny ovplyvňujúce rast pŕs
  • To, či niektoré konkrétne produkty účinkujú, je potrebné zistiť buď osobne, alebo vyhľadať nejaké internetové fórum a diskusiu, kde sa zverejňujú skúsenosti
Bylinky na zväčšenie pŕs, jedlo a vitamíny na poprsie
3.8 (75%) 8

Jeden komentár


  1. Dobry den

    Zaujimalo by ma ci sa niektora z vas naozaj pustila do toho len cez ovocie zeleninu a ospevovany fenikel a zabralo to

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *